haberspot.com.tr

Meta, yapay zeka destekli yeni reklam araçlarını tanıttı – Son Dakika Bilim Teknoloji Haberleri

Meta’nın “Advantage+ AI” grubunu temel alan bu yenilikler, reklamverenlere daha kolay kampanya yönetimi, daha kaliteli potansiyel müşteriler ve araştırmalarla kanıtlanmış öneriler sunuyor. Meta, satış, uygulama

Haber Spot
2 Dk Okundu

Meta’nın “Advantage+ AI” grubunu temel alan bu yenilikler, reklamverenlere daha kolay kampanya yönetimi, daha kaliteli potansiyel müşteriler ve araştırmalarla kanıtlanmış öneriler sunuyor.

Meta, satış, uygulama ve potansiyel müşteri kampanyalarının yapay zeka optimizasyonlarından otomatik olarak yararlanmasını sağlayan yeni ve daha kolay bir Advantage+ kampanya planını da test ediyor. Bu sayede pazarlamacılar, manuel ile Advantage+ alışveriş kampanyaları arasında seçim yapma zorunluluğuna maruz kalmayarak, daha pürüzsüz bir reklam oluşturma süreci elde ediyor.

Meta’nın gelişmiş yapay zeka araçlarının kullanıldığını gösteren kampanyalar, bundan sonraki süreçte “Advantage+ Açık” olarak etiketlenecek. Advantage+ alışveriş kampanyaları, bu üründen yararlanabilecek tüm reklamverenleri daha iyi yansıtmak amacıyla Advantage+ satış kampanyaları olarak yeniden adlandırılacak.

YAPAY ZEKA İLE MÜŞTERİLERE ULAŞMA

Advantage+ ürün grubunu genişleten Meta, bu ürün için potansiyel müşteri kampanyalarını da tanıttı.

Advantage+ potansiyel müşteri kampanyaları, reklamverenlerin yapay zeka kullanarak potansiyel müşterileri verimli bir şekilde bulmalarına yardımcı olmak için tasarlandı. Bu yeni kampanya türünden yararlanan reklamverenler, ilk testlerde, Advantage+ optimizasyonları olmadan kampanya yürütenlere kıyasla nitelikli potansiyel müşteri başına yüzde 10 daha düşük maliyet elde etti.

Meta, “Reklam Yöneticisi”nde bir kampanyanın ne kadar iyi optimize edildiğini 0-100 ölçeğinde değerlendiren araç “Fırsat Puanı”na erişimi genişletti. Bu araç, reklamverenlerin yalnızca birkaç tıklamayla uygulayabileceği gerçek zamanlı, araştırma destekli öneriler sunuyor. Meta, ilk testlerde bu önerileri uygulayan reklamverenlerin sonuç başına maliyetlerinde ortalama yüzde 5 düşüş yaşandığını aktardı.

Meta, işletmelerin daha etkili sonuçlar elde etmesine yardımcı olmak için yapay zeka destekli otomasyonu kişiselleştirilmiş önerilerle birleştirerek, bu yenilikleri yıl boyunca Reklam Yöneticisi’ne entegre etmeyi de planlıyor.

Bu Makaleyi Paylaşın
Yorum bırakın

Bunlara da Göz Atabilirsiniz.

Volkan Demirel ile yollar ayrılmıştı: Bodrum FK’de Morais dönemi! – Son Dakika Spor Haberleri

Volkan Demirel ile yollarını ayıran Trendyol Süper Lig takımı Sipay Bodrum FK,…

Haber Spot Haber Spot

Gençlerbirliği ile Esenler Erokspor yenişemedi!

İhhaOluşturulma Tarihi: Şubat 07, 2025 22:46Trendyol 1. Lig'in 23. haftasında Gençlerbirliği, sahasında…

Haber Spot Haber Spot

Amazon Prime Gaming’te 20 oyun ücretsiz veriliyor – Son Dakika Bilim Teknoloji Haberleri

Amazon Prime Gaming için şubat ayında 20 oyun ücretsiz olarak verilecek. Bu…

Haber Spot Haber Spot
Abone Olanlar Okuyor

İstanbul’da simide zam geldi – Son Dakika Ekonomi Haberleri

İzmir Lokantacılar Odası Başkanı Doğan Kılıç’tan ‘Kent Lokantaları’ isyanı: ‘Psikolojimizi fena bozdu’ – Son Dakika Ekonomi Haberleri

Gıda Komitesi Bakan Bolat’ın ev sahipliğinde toplandı