Telekom sektöründe yeniliklerle öne çıkan Turkcell, yakın zamanda ‘Tumbara’ servisini devreye aldı. Abonelerinin fatura kesim tarihinde paketlerinden artan internet, dakika ve SMS’leri puana dönüşerek dijital kumbarada toplayan yeni uygulama, hem tasarruf hem de verimlilik sağlıyor. Yeni uygulamayla ilgili bilgi veren Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç, ilk aşamada bireysel faturalı müşterilerine açtıkları uygulamayı, yakın zamanda kurumsal müşterilerine de sunacaklarını söyledi. Akgüç ile Turkcell’in son dönemde hayata geçirdiği yenilikçi projeleri konuştuk…
● Turkcell’in ‘müşteri odaklılık’ felsefesini nasıl özetlersiniz?
Turkcell olarak sunduğumuz tüm hizmetlerin merkezine müşterilerimizi koyuyoruz. Hedefimiz; Turkcell’lilerin, her temas noktasında kendini güvende, değerli ve mutlu hissetmesini sağlamak. Son dönemde hayata geçirdiğimiz “Tumbara” ve “Herkese Uygun Çözümler” gibi projelerimiz de bu müşteri odaklı anlayışın bir uzantısı.
HAKKINI PUANA DÖNÜŞTÜR
● Dijital kanallar üzerinden kampanyaların yönetilmesi nasıl avantajlar sağlıyor?
Dijital kanallarımız sayesinde kampanyalarımızı kişiye özel ve anlık olarak müşterilerimize sunabiliyoruz. Bu yaklaşım, sadece hız ve verimlilik kazandırmakla kalmıyor, aynı zamanda müşteri memnuniyetini artırma konusunda da büyük katkı sağlıyor. Gerçek zamanlı geri bildirimlerle kampanyalarımızı sürekli iyileştirerek müşteri deneyimini daha da üst seviyeye taşıyoruz.
● En yeni uygulamalardan biri ‘Tumbara’. Bu servis nasıl işliyor biraz bahseder misiniz?
Bu servis ile abonelerimiz, paketlerinden artan dakika, SMS ve GB gibi haklarını puana dönüştürüp, Tumbara adlı dijital kumbarada biriktirebiliyor. Fatura kesim tarihinde kalan haklar otomatik olarak puana çevriliyor ve kullanıcılar bu puanları yine dakika, GB ve SMS olarak kullanabiliyor. Üstelik servisi ilk kez kullananlara 15 bin hoş geldin puanı da tanımlanıyor. Müşterilerin doğum günleri ve Turkcell’e katılım yıldönümlerinde 30 bin puan daha kazanma fırsatı da kampanyada yer alıyor. Kullanıcıların Turkcell’li oldukları toplam yıla göre de ek puanlar hediye ediliyor. Tamamen ücretsiz olan ‘Tumbara’, Turkcell uygulaması üzerinden kolaylıkla aktive edilebiliyor. İlk aşamada bireysel faturalı müşterilerimize açık ancak çok yakın zamanda kurumsal müşterilerimiz için de kullanıma açılacak.
● Biriken puanlar hangi ürün ve hizmetlerde kullanılabiliyor? Hediye kataloğu güncellenecek mi?
Tumbara’da biriken puanlar, uygulama içerisindeki Tumbara kataloğunda yer alan internet, dakika, SMS ya da yurt dışı paketleri gibi hediyelerde kullanılabiliyor. İlerleyen dönemde kullanıcılarımızın talep ve ihtiyaçlarına göre bu kataloğu güncellenmeye ve çeşitlendirmeye devam edeceğiz.
● Kampanyanın zaman sınırlaması var mı?
Tumbara üzerinden biriken puanlar, sonraki takvim yılının sonuna kadar geçerliliğini koruyor. Kullanıcılar bu süre zarfında puanlarını istedikleri zaman harcayabiliyor.
ABONE İHTİYACINA ANINDA CEVAP
● ‘Herkese Uygun Çözümler’ kampanyası nedir?
Bu kampanyayla, abonelerimizin değişen ihtiyaçlarına anında karşılık verebilmeyi amaçlıyoruz. Turkcell’liler, ister mevcut tarifelerini yükseltmek isterse düşürmek istesin, taahhütleri olsa bile paket değişikliği yapabiliyor. Paketlerini yenileyen Turkcell’liler, ilk ay 30 GB’ye varan hediye internet kazanarak ek faydalardan da yararlanabiliyorlar. ‘Herkese Uygun Çözümler’ kampanyamız bir dizi özel avantajla birlikte geliyor. 20 Mayıs-30 Haziran arasında dijital kanallar üzerinden Turkcell’li olan kullanıcıların ilk ay faturası Turkcell tarafından karşılanıyor. Ayrıca 2 ay boyunca ücretsiz lifebox saklama alanını da hediye ediyoruz. ‘Herkese Uygun Çözümler’ kampanyamızla, müşterilerimizin her an bağlantıda kalmalarını sağlıyor ve değişen iletişim ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunuyoruz.
BEKLENMEDİK FATURAYA SON!
● Akıllı Fatura hizmeti tam olarak nasıl çalışıyor, avantajları neler?
Akıllı Fatura, kullanıcıların paket dışı kullanımlardan kaynaklanan beklenmedik faturalarla karşılaşmasını önleyen çok verimli bir hizmet. Bu konuda gelen talepleri ve geri dönüşleri değerlendirerek hayata geçirdiğimiz Akıllı Fatura uygulaması, tamamen ücretsiz olarak sunuluyor. Turkcell’lilere, paketlerindeki hakları sona erdiğinde, ücretsiz olarak 50 MB, 50 dakika ve 50 SMS tanımlanıyor. Hem mobil uygulamadan hem de web sitesi üzerinden kolayca aktif edilebilen bu hizmet sayesinde abonelerimiz, fatura sürprizleri ile karşılaşmadan gönül rahatlığıyla iletişimde kalabiliyor.